OGÓLNE |
|
|
Aktualizacja geometrii modelu w oparciu o model CAD 3D |
 |
 |
Wsparcie dla manipulatorów 3D |
 |
 |
Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji |
 |
 |
Gotowe biblioteki wyglądów oraz scen |
 |
 |
Dostępność bibliotek online |
 |
 |
Animacja części oraz złożeń |
|
 |
Obsługa konfiguracji |
|
 |
Licencja dostępna w ramach pakietu SOLIDWORKS Professional |
 |
|
RENDEROWANIE |
|
|
Zintegrowany podgląd wizualizacji w czasie rzeczywistym |
 |
 |
Wykorzystanie procesorów graficznych GPU do renderowania |
 |
 |
Tryb renderowania Fast Mode (szybkie renderowanie z wykorzystaniem 1 jednostki GPU) |
 |
 |
Tryb renderowania Accurate (dokładne renderowanie, które mogą zastępować zdjęcia) |
 |
 |
Tryb renderowania Preview (najprostszy i najbardziej intuicyjny sposób przygotowania wizualizacji) |
 |
 |
Oświetlenie HDRI |
 |
 |
Okluzja otoczenia |
 |
 |
IBL (Image Based Lighting) |
 |
 |
Oświetlenie globalne |
 |
 |
Kaustyka |
 |
 |
Kalkomanie |
 |
 |
Profile renderowania |
 |
 |
Utworzenie migawki |
 |
 |
Kolejkowanie renderowania |
|
 |
Renderowanie animacji |
|
 |
FORMATY WEJŚCIOWE |
|
|
SOLIDWORKS (.sldprt, .sldasm) |
 |
 |
3D Studio Max (3DS) |
 |
 |
Rhino (3DM) |
 |
 |
Alias (wire) |
 |
 |
Wavefront (OBJ) |
 |
 |
3DXML |
 |
 |
SketchUp (SKP) |
 |
 |
Maya (MB) |
 |
 |
3D PDF |
 |
 |
SolidEdge (ASM/PAR) |
 |
 |
U3D (Unigraphics) |
 |
 |
ACIS (SAT) |
 |
 |
Parasolid |
 |
 |
NX |
 |
 |
Autodesk (DWG/DXF) |
 |
 |
VDA |
 |
 |
IGES |
 |
 |
Inventor (IPT/IAM) |
 |
 |
STEP |
 |
 |
Pro/E / Creo (PRT) |
 |
 |
CATIA |
 |
 |
Collada (DAE) |
 |
 |
Filmbox (FBX) |
 |
 |
ICEM |
 |
 |
Animated Filmbox (FBX) |
|
 |
FORMATY WYJŚCIOWE |
|
|
Obraz – JPG, BMP, PNG, TIFF, HDR, PSD |
 |
 |
Wideo – MP4, MKV, FLV |
|
 |
Renderowanie wszystkich kamer |
|
 |
Renderowanie wszystkich konfiguracji |
|
 |
PRZYGOTOWANIE SCENY |
|
|
Reorganizacja komponentów w drzewie modelu |
 |
 |
Swobodna manipulacja modelem |
 |
 |
Zaawansowana edycja sceny |
 |
 |
Zamrażanie modelu |
 |
 |
Resetowanie modelu |
 |
 |
Re-teselacja obiektów |
|
 |
ANIMACJA |
|
|
Wstęga osi czasu |
|
 |
Animacja położenia słońca |
|
 |
Klucze dla komponentów na osi czasu |
|
 |
Klucze dla materiałów na osi czasu |
|
 |
Klucze dla kamer na osi czasu |
|
 |
Klucze dla sceny na osi czasu |
|
 |
Klucze dla oświetlenia na osi czasu |
|
 |
MATERIAŁY |
|
|
Biblioteka materiałów |
 |
 |
Edycja wyglądów: kolor, przeźroczystość, odbicie, chropowatość, typ wyglądu |
 |
 |
Mapowanie wyglądów |
 |
 |
Zaawansowane materiały: cienkowarstwowe, rozproszone |
 |
 |
Zapis ulubionych materiałów |
 |
 |
Kalkomanie |
 |
 |
OŚWIETLENIE I KAMERY |
|
|
Widok perspektywy |
 |
 |
Głębia ostrości |
 |
 |
Precyzyjne ustawienie kamery |
 |
 |
Spacer po obiekcie |
 |
 |
Filtry kamer |
 |
 |
High Dynamic Range Image (HDRI) |
 |
 |
Badanie słońca |
|
 |
Dodatkowe oświetlenie |
|
 |
Rozmycie obrazu |
|
 |
Podział ekranu na wiele widoków |
|
 |